خلق موفقیت  

 

راز موفقیت شما از درون سرچشمه می‌گیرد. افکار شما، اعتقادات و ایمان شما – دارای قدرت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد یا از دست دادن فرصت‌های موفقیت شما هستند. به نظر می‌رسد بعضی‌اوقات مهم نیست که برای کسب موفقیت چقدر سخت تلاش می‌کنید، همیشه چیزی وجود دارد که شما را به سمت پایین می‌کشد، وارد مسیری می‌کند و شما را از رسیدن به رؤیاهای خود بازمی‌دارد. دلیل این امر این است که بسیاری از الگوهای خود خطاکاری در ضمیر ناخودآگاه مستقر هستند و کاملاً ناخودآگاه هستند، اما بهترین اهداف و مقاصد شما را تضعیف می‌کنند.

 موفقیت

ایجاد موفقیت

 خطا و تفکر منفی را از طریق کنار گذاشتن ذهن آگاه و ایجاد باورهای جدید خود توانمندسازی از بین می‌برد – باورهایی که باعث افزایش چشمگیر سطوح موفقیت و پیشرفت می‌شوند. پیام‌های سابلیمینال برای ایجاد موفقیت شما هستند و ضربان های دوسویه تتا، توان بالقوه ذهنتان را یاری می‌کنند. از طریق گوش دادن مکرر و وارد شدن آن‌ها به امواج مغزی، ضمیر ناخودآگاه شما پیام‌های مربوط به این برنامه را باور می‌کند. در روزها و هفته‌های آینده می‌توانید منتظر تغییرات مثبت چشمگیری باشید.

احساس خلاقیت و اعتمادبه‌نفس بیشتر و نقش مؤثری در ایجاد موفقیت خود خواهید داشت و احتمالاً ریسک‌های بیشتری خواهید کرد. با افزایش اعتمادبه‌نفس، امکانات جدیدی ظاهر می‌شود و موانع برطرف خواهد شد. حتی ممکن است متوجه افزایش فرصت‌های خود شوید. وقتی امکان عمل کردن قدرت نامحدود ضمیر ناخودآگاه خود را فراهم کنید، هر کاری ممکن می‌شود.